- Condiții Generale
1.1 In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
1.2 In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul , pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
1.3 Conform ordonantei sunt exceptate de la retur produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
1.4 Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
- Procedura de Returnare
2.1. Pentru a iniția o returnare, te rugăm să ne contactezi la adresa de email office.avimal@gmail.com sau la numărul de telefon 0775 342 341. Te vom ghida prin pașii necesari pentru a finaliza procesul de returnare.
2.2. În mesajul tău, te rugăm să incluzi numărul comenzii, numele produsului și motivul returnării (dacă există).
2.3. După ce confirmăm solicitarea ta, vei primi instrucțiuni detaliate despre cum și unde să trimiți produsul.
- Costuri de Returnare
3.1. Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate de către client, cu excepția cazului în care produsul este defect sau a fost livrat greșit.
3.2. În cazul în care produsul este defect sau a fost livrat greșit, costurile de transport vor fi suportate de către compania noastră.
- Rambursarea Contravalorii
4.1. După primirea și inspectarea produsului returnat, te vom informa despre aprobarea sau respingerea cererii tale de returnare.
4.2. Dacă cererea este aprobată, rambursarea contravalorii produsului va fi procesată și suma va fi returnată prin metoda de plată inițială, în termen de 14 zile lucrătoare.
- Contact
Pentru orice întrebări suplimentare legate de politica noastră de retur, te rugăm să ne contactezi la:
- Email: office.avimal@gmail.com
- Telefon: 0775 342 341